Remote customer support specialist

Удаленная работа

Social Quantum​ — один из крупнейших разработчиков мобильных игр в СНГ и Восточной Европе. В нашей команде более 300 специалистов, работающих в Москве, Санкт-Петербурге, Иваново, Киеве и Дублине. Каждый продукт компании — вызов для команды, попытка превзойти себя и возможность задать новый уровень для индустрии. Мы уверенно смотрим в будущее и хотим менять его, создавая проекты нового уровня на движке Unreal Engine. Сейчас в арсенале компании два новых проекта, где есть место для лучших профессионалов российского и зарубежного геймдева.

Чем предстоит заниматься:

  • Providing support to players through messaging platform, for inquiries about game, features, promotions, game progression and experience, technical issues, lost accounts, missing wins, purchase issues. Find creative ways to resolve problems and make players happy;
  • Identify root causes of recurring issues and suggest ways to resolve them;
  • Identify constructive feedback from players;
  • Reply to inquiries in different languages using translation tools;
  • Notify QA specialists about mass problems in the games;
  • In short, you will be responsible for helping players resolve their issues and continue enjoying the game that they love.

Нам важно:

  • C1-C2 English mastery, with an emphasis on written communication skills;
  • Experience in a Customer Support environment in gamedev;
  • Open to develop a player-first mindset and offer exquisite player support;
  • Possessing the ability to multitask, think quickly on your feet, so that you can make solid decisions.

Твои возможности:

  • Flexible schedule: Mon-Wed, Sat-Sun. 30hr week.
Заинтересовала вакансия?
Откликнуться

Расскажите о себе

Загрузить
только pdf
Рекомендательная программа